Reklamacje dotyczące Towarów
1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu
art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576
Kodeksu cywilnego.
2. Reklamacje, należy kierować na adres Firma Handlowo-Usługowa „TUKADO” Krzysztof
Osiński, ul. Wiktora Maksa 12a, 41-907 Bytom, tel: 32 386 -74 -11 lub biuro@minaris.pl
3. Klient ma prawo złożyć reklamację w dowolnej formie, jednak w celu usprawnienia procesu
reklamacyjnego sugerujemy przesłanie zgłoszenia drogą pisemną oraz dołączenie wszelkiej
posiadanej dokumentacji (zdjęcia, raport szkody itd.). W zgłoszeniu należy umieścić informację na
temat oczekiwań, tj.: naprawa, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny, zwrot należności i in. oraz
dokładny opis przyczyny jej złożenia.
4. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest
to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres
wskazany w pkt. 2 powyżej.
5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
6. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym
zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez
Klienta.
7. Sprzedawca nie jest producentem Towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji
sprzedanego Towaru na warunkach, oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli
dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach
gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjne
Uprasza się o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze w obecności kuriera (opakowanie zewnętrzne jak i stan wewnętrzny). W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń co do stanu jak i zawartości prosimy powiadomić o tym fakcie kuriera w chwili odbioru ewentualne spisać z dostawcą (kurierem) protokół szkody przesyłki podczas odbioru. Zgłoszenie szkody w momencie odbioru przesyłki oraz spisanie protokołu szkody może okazać się istotnym elementem dotyczącym uwzględniania ewentualnych roszczeń z tytułu okradzenia lub uszkodzenia przesyłki podczas transportu.
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z
Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Firma Handlowo-Usługowa „TUKADO” Krzysztof
Osiński, ul. Wiktora Maksa 12a, 41-907 Bytom, na adres poczty elektronicznej:
biuro@minaris.pl.
2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis
zaistniałego problemu.
3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie
było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym
zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
- Formularz reklamacji towaru.pdf
- Formularz reklamacji usługi.pdf
- Pouczenie odstąpienia od usługi.pdf
- Formularz odstąpienia od usługi.pdf
- Pouczenie odstąpienia od sprzedaży.pdf
- Formularz odstąpienia od sprzedaży.pdf
Wszystkie znaki towarowe, loga, zdjęcia produktów i nazwy producentów znajdujące się na stronach sklepu "minaris.pl", są wyłączną własnością tychże firm i zostały użyte jedynie w celu informacyjnym.
Minaris.pl to sklep internetowy, który w swojej sprzedaży oferuje najlepsze produkty w niskich cenach takie jak: kotły, grzejniki, podgrzewacze, zasobniki, zestawy solarne, artykuły ceramiczne i sanitarne. W swojej ofercie mamy produkty takich producentów jak: Immergas, Vaillant, Geberit, Kludi, Duravit, Flowair, Euroheat, Beretta, Terma Technologie i wielu
innych.
Polityka Prywatności